Ügyintézés
Miért kérjük, hogy ezt a felületet használd? Miért jó ez Neked?
- Így a legrövidebb idő alatt tudjuk intézni, mivel minden alapvetően szükséges adat rendelkezésünkre áll
- Már az űrlap kitöltése során tudunk neked segíteni, hogy lásd hogyan fog zajlani a folyamat
- Egy helyen, áttekinthető módon érkeznek meg be hozzánk az adatok, így hatékonyan és gyorsabban tudjuk feldolgozni az ügyeket
Kérlek, válassz az alábbi témakörök közül:
Megrendelés előtti érdeklődés:
- Árajánlat kérés
- Műszaki kérdés egy termékről
- Elérhetőségeink
- ProfiPontok
- ProfiClub
- Alkatrész igény
- Szállítási és fizetési lehetőségek
- Termékeinkhez vásárolható szolgáltatások
- Raktárkészlet elérhetőség lekérdezése
- ProfiBarkács közösség
Megrendelés ügyintézés, még ki nem szállított rendelés esetén:
- Mikor érkezik meg a rendelés
- Megrendelés módosítás
- Megrendelés törlés
- Sikertelen online fizetés
- Utaláshoz szükséges adatok
- E-számla vagy normál számla
- Előre kifizetett rendelés vagy rendelési tétel lemondása miatt visszautalás kezdeményezése (még kiszállítás nem történt meg)
Megrendelés ügyintézés, már szállított rendelés esetén:
- Kiszállítás során sérült, hiányos, összecserélt vagy elveszett csomag bejelentése
- Elállás (termékvisszaküldés) nem használt termék esetén
- Elállás (termékvisszaküldés) használatba vett termék esetén
- Termék cserét szeretnél kérni
- Garanciális ügyintézés (meghibásodott termék cseréje, javítása)
- Garancia időn túli ügyintézés (meghibásodott termék cseréje, javítása)
- Számla másolat igénylés
- Panaszbejelentés