A rendelt termék márkájára rákeresve megtalálod a garanciális ügyintézéshez szükséges információkat.
Garancia
Itt mindent megtalálsz a garanciális ügyintézéssel kapcsolatban!
A Profibarkácson értékesített minden termékre vonatkozik a kötelező jótállás (köznyelven garancia.)
- 10.000-100.000 Ft bruttó értékesítési ár között legalább 1 év,
- 100.001-250.000 Ft bruttó értékesítési ár között legalább 2 év,
- 250.001 Ft bruttó értékesítési ár felett legalább 3 év.
A garanciális ügyintézés vásárlót és kereskedőt érintő jelenlegi jogszabályokat tartamazó, érthető nyelven megfogalmazott cikk itt olvasható.

Jótállás időtartama: hatályos jogszabály szerint
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén – a leggyorsabb ügyintézés érdekében – javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül a márkaszervizhez az alábbi elérhetőségek egyikén:
- Telefon: +36 30 71 25 130
- Email: szerviz@garland.hu
Jótállás időtartama: hatályos jogszabály szerint
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén – a leggyorsabb ügyintézés érdekében – javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül a márkaszervizhez az alábbi elérhetőségek egyikén:
- Telefon: +36 70 50 03 178 vagy +36 70 50 03 179
- Weboldal: https://agrokomax.hu/gepjavitas-megrendelese/
Jótállás időtartama: hatályos jogszabály szerint
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén – a leggyorsabb ügyintézés érdekében – javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül a márkaszervizhez az alábbi elérhetőségek egyikén:
- Telefon: +36 70 50 03 178 vagy +36 70 50 03 179
- Weboldal: https://agrokomax.hu/gepjavitas-megrendelese/
Jótállás időtartama: 2 év cég és magány személy esetében is
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén – a leggyorsabb ügyintézés érdekében – javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül a márkaszervizhez az alábbi elérhetőségek egyikén:
- Telefon: +36 70 50 03 178 vagy +36 70 50 03 179
- Weboldal: https://agrokomax.hu/gepjavitas-megrendelese/
Jótállás időtartama: hatályos jogszabály szerint
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén – a leggyorsabb ügyintézés érdekében – javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül a márkaszervizhez az alábbi elérhetőségek egyikén:
- Telefon: +36 70 50 03 178 vagy +36 70 50 03 179
- Weboldal: https://agrokomax.hu/gepjavitas-megrendelese/
Jótállás időtartama: fém kerti házakra 10 év átrozsdásodás elleni jótállás
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén vedd fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségek egyikén:
profibarkacs.hu/garancialis_ugyintezes, vagy kattints az oldal alján lévő 'Garanciális ügyintézés, meghibásodott termékek cseréje, javítása' menüpontra.
Jótállás időtartama: hatályos jogszabály szerint
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén – a leggyorsabb ügyintézés érdekében – javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül a márkaszervizhez az alábbi elérhetőségek egyikén:
- Telefon: +36 70 90 45 664
- Email: kapcsolat@profix-tools.hu
Jótállás időtartama: hatályos jogszabály szerint
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén – a leggyorsabb ügyintézés érdekében – javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül a márkaszervizhez az alábbi elérhetőségek egyikén:
- Telefon: +36 70 90 45 664
- Email: kapcsolat@profix-tools.hu
Jótállás időtartama: hatályos jogszabály szerint
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén – a leggyorsabb ügyintézés érdekében – javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül a márkaszervizhez az alábbi elérhetőségek egyikén:
- Telefon: +36 70 50 03 178 vagy +36 70 50 03 179
- Weboldal: https://agrokomax.hu/gepjavitas-megrendelese/
Jótállás időtartama: hatályos jogszabály szerint
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén – a leggyorsabb ügyintézés érdekében – javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül a márkaszervizhez az alábbi elérhetőségek egyikén:
- Telefon: +36 70 50 03 178 vagy +36 70 50 03 179
- Weboldal: https://agrokomax.hu/gepjavitas-megrendelese/
Jótállás időtartama: A Bestway 1 év jótállást vállal a vízforgatókra és a 10.000Ft feletti értékű elektromos eszközökre. A medencetestre, annak kiegészítőire, tartozékaira és a 10.000Ft alatti értékű elektromos eszközökre 2 év szavatosságot vállal, melynek első 6 hónapjában cseréli garanciálisan a terméket. Egyes termékek, illetve a medencék és azok bizonyos kellékei nem sorolhatóak a tartós fogyasztási cikkek közé, ezáltal ezen termékekre 10.000 Ft felett sem vonatkozik a kötelező 1 éves jótállás!
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén – a leggyorsabb ügyintézés érdekében – javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül a márkaszervizhez az alábbi elérhetőségen:
- Weboldal: https://bestway.info.hu/garancia/
Jótállás időtartama: hatályos jogszabály szerint
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén – a leggyorsabb ügyintézés érdekében – javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül a márkaszervizhez az alábbi elérhetőségek egyikén:
- Telefon: +36 70 50 03 178 vagy +36 70 50 03 179
- Weboldal: https://agrokomax.hu/gepjavitas-megrendelese/
Jótállás időtartama: hatályos jogszabály szerint
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén vedd fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségek egyikén:
profibarkacs.hu/garancialis_ugyintezes, vagy kattints az oldal alján lévő 'Garanciális ügyintézés, meghibásodott termékek cseréje, javítása' menüpontra.
Jótállás időtartama: a vásárlást igazoló érvényes számla keltétől számított 2 évig.
Ha a termékeket a vásárlást követő 60 napon belül regisztrálja az online portálon, a Bosch 3 évre hosszabbítja meg a jótállást.
Regisztráció a kiterjesztett garanciához: www.bosch-professional.com/hu/hu/pro360/
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla és vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén – a leggyorsabb ügyintézés érdekében – javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül a márkaszervizhez az alábbi elérhetőségek egyikén:
- Telefon: +36 1 87 98 502
- Email: info.bsc@hu.bosch.com
Jótállás időtartama: hatályos jogszabály szerint
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén – a leggyorsabb ügyintézés érdekében – javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül a márkaszervizhez az alábbi elérhetőségek egyikén:
- Telefon: +36 70 50 03 178 vagy +36 70 50 03 179
- Weboldal: https://agrokomax.hu/gepjavitas-megrendelese/
Jótállás időtartama: hatályos jogszabály szerint
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén vedd fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségek egyikén:
profibarkacs.hu/garancialis_ugyintezes, vagy kattints az oldal alján lévő 'Garanciális ügyintézés, meghibásodott termékek cseréje, javítása' menüpontra.
Jótállás időtartama: hatályos jogszabály szerint
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén – a leggyorsabb ügyintézés érdekében – javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül a márkaszervizhez az alábbi elérhetőségek egyikén:
- Telefon: +36 70 90 45 664
- Email: kapcsolat@profix-tools.hu
Jótállás időtartama: hatályos jogszabály szerint
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén – a leggyorsabb ügyintézés érdekében – javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül a márkaszervizhez az alábbi elérhetőségek egyikén:
- Telefon: +36 23 920 740
- Weboldal: https://www.ttakacs.hu/kinalat/szerviz/
Jótállás időtartama: hatályos jogszabály szerint
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén – a leggyorsabb ügyintézés érdekében – javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül a márkaszervizhez az alábbi elérhetőségek egyikén:
- Telefon: +36 70 90 45 664
- Email: kapcsolat@profix-tools.hu
Jótállás időtartama: hatályos jogszabály szerint
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén – a leggyorsabb ügyintézés érdekében – javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül a márkaszervizhez az alábbi elérhetőségek egyikén:
- Telefon: +36 20 40 42 235
- Email: info@rojaplast.hu
Jótállás időtartama: hatályos jogszabály szerint
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén – a leggyorsabb ügyintézés érdekében – javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül a márkaszervizhez az alábbi elérhetőségek egyikén:
- Telefon: +36 70 50 03 178 vagy +36 70 50 03 179
- Weboldal: https://agrokomax.hu/gepjavitas-megrendelese/
Jótállás időtartama: hatályos jogszabály szerint
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén vedd fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségek egyikén:
profibarkacs.hu/garancialis_ugyintezes, vagy kattints az oldal alján lévő 'Garanciális ügyintézés, meghibásodott termékek cseréje, javítása' menüpontra.
Jótállás időtartama: A fényekre 10.000 Ft alatt 2 év szavatosságot vállalunk, melynek első 6 hónapjában garanciálisan cseréljük, illetve javítjuk a termékeket. 10.000 Ft feletti érték esetén 1 év garanciát és további 1 év szavatosságot vállalunk rájuk. A műfenyőkre és girlandokra összeghatártól függetlenül 2 év szavatosságot vállalunk, melynek első 6 hónapjában garanciálisan cseréljük, illetve javítjuk a termékeket. A műfenyők a hatályos jogszabályok szerint nem tartoznak a tartós fogyasztási cikkek körébe.
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén – a leggyorsabb ügyintézés érdekében – javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül a márkaszervizhez az alábbi elérhetőségen:
- Email: ugyfelszolgalat@aqualing.hu
Jótállás időtartama: a vásárlást igazoló érvényes számla keltétől számított 1 évig.
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén vedd fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségek egyikén:
profibarkacs.hu/garancialis_ugyintezes, vagy kattints az oldal alján lévő 'Garanciális ügyintézés, meghibásodott termékek cseréje, javítása' menüpontra.
Jótállás időtartama: hatályos jogszabály szerint
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén – a leggyorsabb ügyintézés érdekében – javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül a márkaszervizhez az alábbi elérhetőségek egyikén:
- Telefon: +36 70 50 03 178 vagy +36 70 50 03 179
- Weboldal: https://agrokomax.hu/gepjavitas-megrendelese/
Jótállás időtartama: a vásárlást igazoló érvényes számla keltétől számított 1 évig.
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén vedd fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségek egyikén:
profibarkacs.hu/garancialis_ugyintezes, vagy kattints az oldal alján lévő 'Garanciális ügyintézés, meghibásodott termékek cseréje, javítása' menüpontra.
Jótállás időtartama: hatályos jogszabály szerint
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén – a leggyorsabb ügyintézés érdekében – javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül a márkaszervizhez az alábbi elérhetőségek egyikén:
- Telefon: +36 70 50 03 178 vagy +36 70 50 03 179
- Weboldal: https://agrokomax.hu/gepjavitas-megrendelese/
Jótállás időtartama: Az Einhell a törvényben előírt jótálláson túlmenően gyártói garanciát biztosít végfelhasználóinak az összes Einhell felelősségi körébe eső technikai hiányosságért, az alábbiak szerint.
Készülékek: a vásárlást igazoló érvényes számla keltétől számított 2 évig. Akkumulátorok: a vásárlást igazoló érvényes számla keltétől számított 1 évig. Ha a termékeket a vásárlást követő 30 napon belül regisztrálja az online portálon, az Einhell a szerszámgépek és Power X-Change akkumulátorok esetében 3 évre, PurePOWER Brushless (szénkefe nélküli) motorok esetében pedig 10 évre hosszabbítja meg a jótállást. Ez utóbbi garancia kizárólag az Einhell által gyártott motorok anyag- vagy gyártási hibából adódó meghibásodásaira érvényesíthető.
Regisztráció a kiterjesztett garanciához: www.einhell.hu/termekgarancia
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén – a leggyorsabb ügyintézés érdekében – javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül a márkaszervizhez az alábbi elérhetőségek egyikén:
- Telefon: +36 23 920 740
- Weboldal: https://www.einhell.hu/szolgaltatasok/szervizfutar-szolgaltatas/
Jótállás időtartama: hatályos jogszabály szerint
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén – a leggyorsabb ügyintézés érdekében – javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül a márkaszervizhez az alábbi elérhetőségek egyikén:
- Telefon: +36 70 50 03 178 vagy +36 70 50 03 179
- Weboldal: https://agrokomax.hu/gepjavitas-megrendelese/
Jótállás időtartama: hatályos jogszabály szerint
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén – a leggyorsabb ügyintézés érdekében – javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül a márkaszervizhez az alábbi elérhetőségek egyikén:
- Telefon: +36 70 90 45 664
- Email: kapcsolat@profix-tools.hu
Jótállás időtartama: hatályos jogszabály szerint
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén – a leggyorsabb ügyintézés érdekében – javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül a márkaszervizhez az alábbi elérhetőségek egyikén:
- Telefon: +36 70 50 03 178 vagy +36 70 50 03 179
- Weboldal: https://agrokomax.hu/gepjavitas-megrendelese/
Jótállás időtartama: hatályos jogszabály szerint
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén – a leggyorsabb ügyintézés érdekében – javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül a márkaszervizhez az alábbi elérhetőségek egyikén:
- Telefon: +36 1 29 71 620
- Email: szerviz@madalbal.hu
Jótállás időtartama: hatályos jogszabály szerint
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén – a leggyorsabb ügyintézés érdekében – javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül a márkaszervizhez az alábbi elérhetőségek egyikén:
- Telefon: +36 1 29 71 620
- Email: szerviz@madalbal.hu
Jótállás időtartama: hatályos jogszabály szerint
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén – a leggyorsabb ügyintézés érdekében – javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül a márkaszervizhez az alábbi elérhetőségek egyikén:
- Telefon: +36 1 29 71 620
- Email: szerviz@madalbal.hu
Jótállás időtartama: hatályos jogszabály szerint
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén – a leggyorsabb ügyintézés érdekében – javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül a márkaszervizhez az alábbi elérhetőségek egyikén:
- Telefon: +36 1 29 71 620
- Email: szerviz@madalbal.hu
Jótállás időtartama: a vásárlást igazoló érvényes számla keltétől számított 2 évig.
Ha a termékeket a vásárlást követő 60 napon belül regisztrálja az online portálon, az Extol a szerszámgépek esetében 3 évre, hosszabbítja meg a jótállást.
Regisztráció a kiterjesztett garanciához: www.extol.hu/garancia-regisztracio
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén – a leggyorsabb ügyintézés érdekében – javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül a márkaszervizhez az alábbi elérhetőségek egyikén:
- Telefon: +36 1 297 16 20 (115 mellék)
- Email: szerviz@madalbal.hu
Jótállás időtartama: hatályos jogszabály szerint
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén – a leggyorsabb ügyintézés érdekében – javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül a márkaszervizhez az alábbi elérhetőségek egyikén:
- Telefon: +36 1 29 71 620
- Email: szerviz@madalbal.hu
Jótállás időtartama: hatályos jogszabály szerint
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén – a leggyorsabb ügyintézés érdekében – javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül a márkaszervizhez az alábbi elérhetőségek egyikén:
- Telefon: +36 1 29 71 620
- Email: szerviz@madalbal.hu
Jótállás időtartama: a vásárlást igazoló érvényes számla keltétől számított 1 évig.
Ha a termékeket a vásárlást követő 60 napon belül regisztrálja az online portálon, az Extol a szerszámgépek esetében 2 évre, hosszabbítja meg a jótállást.
Regisztráció a kiterjesztett garanciához: www.extol.hu/garancia-regisztracio
Jótállás feltétele: vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén – a leggyorsabb ügyintézés érdekében – javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül a márkaszervizhez az alábbi elérhetőségek egyikén:
- Telefon: +36 1 297 16 20 (115 mellék)
- Email: szerviz@madalbal.hu
Jótállás időtartama: hatályos jogszabály szerint, illetve az 5 év garancia logóval ellátott Extol Premium mechanikus kéziszerszámokra 5 év jótállás.
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén – a leggyorsabb ügyintézés érdekében – javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül a márkaszervizhez az alábbi elérhetőségek egyikén:
- Telefon: +36 1 29 71 620
- Email: szerviz@madalbal.hu
Jótállás időtartama: a vásárlást igazoló érvényes számla keltétől számított 5 évig.
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén vedd fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségek egyikén:
profibarkacs.hu/garancialis_ugyintezes, vagy kattints az oldal alján lévő 'Garanciális ügyintézés, meghibásodott termékek cseréje, javítása' menüpontra.
Jótállás időtartama: hatályos jogszabály szerint
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén vedd fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségek egyikén:
profibarkacs.hu/garancialis_ugyintezes, vagy kattints az oldal alján lévő 'Garanciális ügyintézés, meghibásodott termékek cseréje, javítása' menüpontra.
Jótállás időtartama: hatályos jogszabály szerint
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén vedd fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségek egyikén:
profibarkacs.hu/garancialis_ugyintezes, vagy kattints az oldal alján lévő 'Garanciális ügyintézés, meghibásodott termékek cseréje, javítása' menüpontra.
Jótállás időtartama: hatályos jogszabály szerint
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén – a leggyorsabb ügyintézés érdekében – javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül a márkaszervizhez az alábbi elérhetőségek egyikén:
- Telefon: +36 20 39 35 370
- Email: vevoszolgalat@phobextools.com
Jótállás időtartama: a vásárlást igazoló érvényes számla keltétől számított 1 évig, illetve 'Power Gear' típusú fejszékre 25 év.
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén vedd fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségek egyikén:
profibarkacs.hu/garancialis_ugyintezes, vagy kattints az oldal alján lévő 'Garanciális ügyintézés, meghibásodott termékek cseréje, javítása' menüpontra.
Jótállás időtartama: hatályos jogszabály szerint
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén – a leggyorsabb ügyintézés érdekében – javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül a márkaszervizhez az alábbi elérhetőségek egyikén:
- Telefon: +36 1 29 71 620
- Email: szerviz@madalbal.hu
Jótállás időtartama: a vásárlást igazoló érvényes számla keltétől számított 2 évig.
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén vedd fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségek egyikén:
profibarkacs.hu/garancialis_ugyintezes, vagy kattints az oldal alján lévő 'Garanciális ügyintézés, meghibásodott termékek cseréje, javítása' menüpontra.
Jótállás időtartama: hatályos jogszabály szerint
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén – a leggyorsabb ügyintézés érdekében – javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül a márkaszervizhez az alábbi elérhetőségek egyikén:
- Telefon: +36 1 29 71 620
- Email: szerviz@madalbal.hu
Jótállás időtartama: a vásárlást igazoló érvényes számla keltétől számított 1 évig.
Ha a termékeket a vásárlást követő 60 napon belül regisztrálja az online portálon, a Fortum 3 évre hosszabbítja meg a jótállást.
Regisztráció a kiterjesztett garanciához: www.extol.hu/garancia-regisztracio
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén – a leggyorsabb ügyintézés érdekében – javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül a márkaszervizhez az alábbi elérhetőségek egyikén:
- Telefon: +36 1 297 16 20 (115 mellék)
- Email: szerviz@madalbal.hu
Jótállás időtartama: a vásárlást igazoló érvényes számla keltétől számított 2 évig.
Ha a termékeket a vásárlást követően regisztrálja az online portálon, a G21 a szerszámgépek esetében 4 évre, hosszabbítja meg a jótállást.
Regisztráció a kiterjesztett garanciához: https://www.g21-warranty.com/registration
Jótállás feltétele: vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén – a leggyorsabb ügyintézés érdekében – javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül a márkaszervizhez az alábbi elérhetőségek egyikén:
- Telefon: +36 1 297 16 20 (115 mellék)
- Weboldal: https://www.epenta.hu/warranties-and-claims.html
Jótállás időtartama: hatályos jogszabály szerint
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén – a leggyorsabb ügyintézés érdekében – javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül a márkaszervizhez az alábbi elérhetőségek egyikén:
- Telefon: +36 20 40 42 235
- Email: info@rojaplast.hu
Jótállás időtartama: hatályos jogszabály szerint
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén vedd fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségek egyikén:
profibarkacs.hu/garancialis_ugyintezes, vagy kattints az oldal alján lévő 'Garanciális ügyintézés, meghibásodott termékek cseréje, javítása' menüpontra.
Jótállás időtartama: a vásárlást igazoló érvényes számla keltétől számított 1 évig
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén vedd fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségek egyikén:
profibarkacs.hu/garancialis_ugyintezes, vagy kattints az oldal alján lévő 'Garanciális ügyintézés, meghibásodott termékek cseréje, javítása' menüpontra.
Jótállás időtartama: a vásárlást igazoló érvényes számla keltétől számított 2 évig.
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén vedd fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségek egyikén:
profibarkacs.hu/garancialis_ugyintezes, vagy kattints az oldal alján lévő 'Garanciális ügyintézés, meghibásodott termékek cseréje, javítása' menüpontra.
Jótállás időtartama: a vásárlást igazoló érvényes számla keltétől számított 3 évig.
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén vedd fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségek egyikén:
profibarkacs.hu/garancialis_ugyintezes, vagy kattints az oldal alján lévő 'Garanciális ügyintézés, meghibásodott termékek cseréje, javítása' menüpontra.
Jótállás időtartama: 250.000,- Ft-ot meg nem haladó eladási ár esetén a vásárlást igazoló érvényes számla keltétől számított 2 év, amely további 2 évvel meghosszabbítható, valamint 250.000,- Ft eladási ár felett 3 év kötelező jótállás, amely további 1 évvel meghosszabbítható.
A jótállás fentiek szerinti meghosszabbításához szükséges, hogy a fogyasztó a terméket garanciális szerviz felülvizsgálatra beszolgáltassa a vásárlás / üzembe helyezés időpontjától számított 250.000,- Ft-ot meg nem haladó eladási ár esetén a 24. (huszonnegyedik) hónap folyamán, illetve 250.000,- Ft feletti vételár esetén 36. (harminchatodik) hónap folyamán. A garanciális szerviz felülvizsgálattal kapcsolatos költségek a fogyasztót terhelik. A meghosszabbított garancia időtartama alatt a szervizelésre nem vonatkozik a jogszabályban előírt határidő.
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén – a leggyorsabb ügyintézés érdekében – javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül a márkaszervizhez az alábbi elérhetőségek egyikén:
- Telefon: +36 30 71 25 130
- Email: szerviz@garland.hu
Márkaszervizek: https://garland.hu/markaszervizek/
Jótállás időtartama: 1 év cseregarancia
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén – a leggyorsabb ügyintézés érdekében – javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül a márkaszervizhez az alábbi elérhetőségek egyikén:
- Telefon: +36 30 57 91 375 vagy +36 76 42 8713
- Email: info@heatlucky.hu
Jótállás időtartama: hatályos jogszabály szerint, kiegészítve, hogy 100.000 forintot nem meghaladó eladási ár esetén a Hecht +1 év önkétes jótállást vállal.
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén – a leggyorsabb ügyintézés érdekében – javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül a márkaszervizhez az alábbi elérhetőségek egyikén:
- Telefon: +36 1 44 54 094
- Email: szerviz@hecht.hu
Márkaszervizek: www.hecht.hu/info/szerviz-partnerek
Jótállás időtartama: hatályos jogszabály szerint
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén – a leggyorsabb ügyintézés érdekében – javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül a márkaszervizhez az alábbi elérhetőségek egyikén:
- Telefon: +36 20 20 45 040
- Email: szerviz@devon.hu
Jótállás időtartama: hatályos jogszabály szerint, kiegészítve, hogy a 100.000 forintot el nem érő eladási ár esetén a Heron +1 év önkéntes jótállást vállal.
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén – a leggyorsabb ügyintézés érdekében – javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül a márkaszervizhez az alábbi elérhetőségek egyikén:
- Telefon: +36 1 29 71 620
- Email: szerviz@madalbal.hu
Jótállás időtartama: hatályos jogszabály szerint
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén – a leggyorsabb ügyintézés érdekében – javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül a márkaszervizhez az alábbi elérhetőségek egyikén:
- Telefon: +36 70 50 03 178 vagy +36 70 50 03 179
- Weboldal: https://agrokomax.hu/gepjavitas-megrendelese/
Jótállás időtartama: hatályos jogszabály szerint
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén – a leggyorsabb ügyintézés érdekében – javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül a márkaszervizhez az alábbi elérhetőségek egyikén:
- Telefon: +36 20 20 45 040
- Email: szerviz@devon.hu
Jótállás időtartama: a vásárlást igazoló érvényes számla keltétől számított 1 évig.
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén vedd fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségek egyikén:
profibarkacs.hu/garancialis_ugyintezes, vagy kattints az oldal alján lévő 'Garanciális ügyintézés, meghibásodott termékek cseréje, javítása' menüpontra.
Jótállás időtartama: hatályos jogszabály szerint
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén vedd fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségek egyikén:
profibarkacs.hu/garancialis_ugyintezes, vagy kattints az oldal alján lévő 'Garanciális ügyintézés, meghibásodott termékek cseréje, javítása' menüpontra.
Jótállás időtartama: hatályos jogszabály szerint
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén – a leggyorsabb ügyintézés érdekében – javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül a márkaszervizhez az alábbi elérhetőségek egyikén:
- Telefon: +36 70 90 45 664
- Email: kapcsolat@profix-tools.hu
Jótállás időtartama: a vásárlást igazoló érvényes számla keltétől számított 2 évig.
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén vedd fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségek egyikén:
profibarkacs.hu/garancialis_ugyintezes, vagy kattints az oldal alján lévő 'Garanciális ügyintézés, meghibásodott termékek cseréje, javítása' menüpontra.
Jótállás időtartama: a vásárlást igazoló érvényes számla keltétől számított 2 évig.
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén – a leggyorsabb ügyintézés érdekében – javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül a márkaszervizhez az alábbi elérhetőségek egyikén:
- Telefon: +36 70 90 45 664
- Email: kapcsolat@profix-tools.hu
Jótállás időtartama: hatályos jogszabály szerint
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén – a leggyorsabb ügyintézés érdekében – javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül a márkaszervizhez az alábbi elérhetőségek egyikén:
- Telefon: +36 20 40 42 235
- Email: info@rojaplast.hu
Jótállás időtartama: hatályos jogszabály szerint
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén – a leggyorsabb ügyintézés érdekében – javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül a márkaszervizhez az alábbi elérhetőségek egyikén:
- Telefon: +36 1 29 71 620
- Email: szerviz@madalbal.hu
Jótállás időtartama: a vásárlást igazoló érvényes számla keltétől számított 10 évig a polikarbonát üvegezésre.
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén vedd fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségek egyikén:
profibarkacs.hu/garancialis_ugyintezes, vagy kattints az oldal alján lévő 'Garanciális ügyintézés, meghibásodott termékek cseréje, javítása' menüpontra.
Jótállás időtartama: a vásárlást igazoló érvényes számla keltétől számított 2 évig.
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén vedd fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségek egyikén:
profibarkacs.hu/garancialis_ugyintezes, vagy kattints az oldal alján lévő 'Garanciális ügyintézés, meghibásodott termékek cseréje, javítása' menüpontra.
Jótállás időtartama: hatályos jogszabály szerint
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén – a leggyorsabb ügyintézés érdekében – javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül a márkaszervizhez az alábbi elérhetőségek egyikén:
- Telefon: +36 1 29 71 620
- Email: szerviz@madalbal.hu
Jótállás időtartama: a vásárlást igazoló érvényes számla keltétől számított 1 évig.
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén vedd fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségek egyikén:
profibarkacs.hu/garancialis_ugyintezes, vagy kattints az oldal alján lévő 'Garanciális ügyintézés, meghibásodott termékek cseréje, javítása' menüpontra.
Jótállás időtartama: a vásárlást igazoló érvényes számla keltétől számított 1 évig.
Ha a termékeket a vásárlást követőe regisztrálja az online portálon, a Master 2 évre hosszabbítja meg a jótállást.
Regisztráció a kiterjesztett garanciához: www.holegfuvo.com/3yearswarranty,9.html
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén – a leggyorsabb ügyintézés érdekében – javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül a márkaszervizhez az alábbi elérhetőségek egyikén:
- Telefon: +36 70 50 03 178 vagy +36 70 50 03 179
- Weboldal: https://agrokomax.hu/gepjavitas-megrendelese/
Jótállás időtartama: fém kerti házakra 10 év átrozsdásodás elleni jótállás
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén vedd fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségek egyikén:
profibarkacs.hu/garancialis_ugyintezes, vagy kattints az oldal alján lévő 'Garanciális ügyintézés, meghibásodott termékek cseréje, javítása' menüpontra.
Jótállás időtartama: hatályos jogszabály szerint
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén – a leggyorsabb ügyintézés érdekében – javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül a márkaszervizhez az alábbi elérhetőségek egyikén:
- Telefon: +36 70 50 03 178 vagy +36 70 50 03 179
- Weboldal: https://agrokomax.hu/gepjavitas-megrendelese/
Jótállás időtartama: hatályos jogszabály szerint
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén – a leggyorsabb ügyintézés érdekében – javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül a márkaszervizhez az alábbi elérhetőségek egyikén:
- Telefon: +36 70 90 45 664
- Email: kapcsolat@profix-tools.hu
Jótállás időtartama: a vásárlást igazoló érvényes számla keltétől számított 2 évig.
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén vedd fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségek egyikén:
profibarkacs.hu/garancialis_ugyintezes, vagy kattints az oldal alján lévő 'Garanciális ügyintézés, meghibásodott termékek cseréje, javítása' menüpontra.
Jótállás időtartama: a vásárlást igazoló érvényes számla keltétől számított 3 évig.
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén – a leggyorsabb ügyintézés érdekében – javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül a márkaszervizhez az alábbi elérhetőségek egyikén:
- Telefon: +36 30 71 25 130
- Email: szerviz@garland.hu
Jótállás időtartama: hatályos jogszabály szerint
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén – a leggyorsabb ügyintézés érdekében – javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül a márkaszervizhez az alábbi elérhetőségek egyikén:
- Telefon: +36 1 29 71 620
- Email: szerviz@madalbal.hu
Jótállás időtartama: hatályos jogszabály szerint
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén – a leggyorsabb ügyintézés érdekében – javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül a márkaszervizhez az alábbi elérhetőségek egyikén:
- Telefon: +36 23 920 740
- Weboldal: https://www.ttakacs.hu/kinalat/szerviz/
Jótállás időtartama: hatályos jogszabály szerint
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén – a leggyorsabb ügyintézés érdekében – javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül a márkaszervizhez az alábbi elérhetőségek egyikén:
- Telefon: +36 1 29 71 620
- Email: szerviz@madalbal.hu
Jótállás időtartama: a vásárlást igazoló érvényes számla keltétől számított 3 évig.
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén vedd fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségek egyikén:
profibarkacs.hu/garancialis_ugyintezes, vagy kattints az oldal alján lévő 'Garanciális ügyintézés, meghibásodott termékek cseréje, javítása' menüpontra.
Jótállás időtartama: a vásárlást igazoló érvényes számla keltétől számított 2 évig. A 25 év garancia logóval ellátott kéziszerszámok esetében 25 év jótállás.
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén vedd fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségek egyikén:
profibarkacs.hu/garancialis_ugyintezes, vagy kattints az oldal alján lévő 'Garanciális ügyintézés, meghibásodott termékek cseréje, javítása' menüpontra.
Jótállás időtartama: a vásárlást igazoló érvényes számla keltétől számított 6 hónapig.
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén vedd fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségek egyikén:
profibarkacs.hu/garancialis_ugyintezes, vagy kattints az oldal alján lévő 'Garanciális ügyintézés, meghibásodott termékek cseréje, javítása' menüpontra.
Jótállás időtartama: hatályos jogszabály szerint
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén vedd fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségek egyikén:
profibarkacs.hu/garancialis_ugyintezes, vagy kattints az oldal alján lévő 'Garanciális ügyintézés, meghibásodott termékek cseréje, javítása' menüpontra.
Jótállás időtartama: hatályos jogszabály szerint
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén – a leggyorsabb ügyintézés érdekében – javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül a márkaszervizhez az alábbi elérhetőségek egyikén:
- Telefon: +36 1 29 71 620
- Email: szerviz@madalbal.hu
Jótállás időtartama: a vásárlást igazoló érvényes számla keltétől számított 2 évig.
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén – a leggyorsabb ügyintézés érdekében – javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül a márkaszervizhez az alábbi elérhetőségek egyikén:
- Telefon: +36 1 31 93 064
- Email: dinocoop@dinocoop.hu
Jótállás időtartama: hatályos jogszabály szerint
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén – a leggyorsabb ügyintézés érdekében – javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül a márkaszervizhez az alábbi elérhetőségek egyikén:
- Telefon: +36 1 29 71 620
- Email: szerviz@madalbal.hu
Jótállás időtartama: hatályos jogszabály szerint
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén – a leggyorsabb ügyintézés érdekében – javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül a márkaszervizhez az alábbi elérhetőségek egyikén:
- Telefon: +36 70 50 03 178 vagy +36 70 50 03 179
- Weboldal: https://agrokomax.hu/gepjavitas-megrendelese/
Jótállás időtartama: Canopia by Palram márkájú üvegházak, kerti házak, kocsibeállók és kerti pavilonok: a vásárlást igazoló érvényes számla keltétől számított 10 évig, Canopia by Palram márkájú pergola: a vásárlást igazoló érvényes számla keltétől számított 7 évig.
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén – a leggyorsabb ügyintézés érdekében – javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül a márkaszervizhez az alábbi elérhetőségek egyikén:
- Telefon: +36 30 71 25 130
- Email: szerviz@garland.hu
Jótállás időtartama: hatályos jogszabály szerint
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén – a leggyorsabb ügyintézés érdekében – javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül a márkaszervizhez az alábbi elérhetőségek egyikén:
- Telefon: +36 1 43 36 262
- Email: sales@perfect-home.hu
Jótállás időtartama: hatályos jogszabály szerint
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén – a leggyorsabb ügyintézés érdekében – javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül a márkaszervizhez az alábbi elérhetőségek egyikén:
- Telefon: +36 1 43 36 262
- Email: sales@perfect-home.hu
Jótállás időtartama: hatályos jogszabály szerint
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén – a leggyorsabb ügyintézés érdekében – javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül a márkaszervizhez az alábbi elérhetőségek egyikén:
- Telefon: +36 20 40 42 235
- Email: info@rojaplast.hu
Jótállás időtartama: hatályos jogszabály szerint
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén – a leggyorsabb ügyintézés érdekében – javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül a márkaszervizhez az alábbi elérhetőségek egyikén:
- Telefon: +36 70 50 03 178 vagy +36 70 50 03 179
- Weboldal: https://agrokomax.hu/gepjavitas-megrendelese/
Jótállás időtartama: hatályos jogszabály szerint
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén – a leggyorsabb ügyintézés érdekében – javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül a márkaszervizhez az alábbi elérhetőségek egyikén:
- Telefon: +36 70 90 45 664
- Email: kapcsolat@profix-tools.hu
Jótállás időtartama: hatályos jogszabály szerint
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén vedd fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségek egyikén:
profibarkacs.hu/garancialis_ugyintezes, vagy kattints az oldal alján lévő 'Garanciális ügyintézés, meghibásodott termékek cseréje, javítása' menüpontra.
Jótállás időtartama: hatályos jogszabály szerint
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén – a leggyorsabb ügyintézés érdekében – javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül a márkaszervizhez az alábbi elérhetőségek egyikén:
- Telefon: +36 70 90 45 664
- Email: kapcsolat@profix-tools.hu
Jótállás időtartama: 250.000,- Ft-ot meg nem haladó eladási ár esetén a vásárlást igazoló érvényes számla keltétől számított 2 év, amely további 2 évvel meghosszabbítható, valamint 250.000,- Ft eladási ár felett 3 év kötelező jótállás, amely további 1 évvel meghosszabbítható.
A jótállás fentiek szerinti meghosszabbításához szükséges, hogy a fogyasztó a terméket garanciális szerviz felülvizsgálatra beszolgáltassa a vásárlás / üzembe helyezés időpontjától számított, 250.000 Ft-ot meg nem haladó eladási ár esetén a 24. (huszonnegyedik) hónap folyamán, illetve 250.000 Ft feletti vételár esetén 36. (harminchatodik) hónap folyamán. A garanciális szerviz felülvizsgálattal kapcsolatos költségek a fogyasztót terhelik. A meghosszabbított garancia időtartama alatt a szervizelésre nem vonatkozik a jogszabályban előírt határidő.
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén – a leggyorsabb ügyintézés érdekében – javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül a márkaszervizhez az alábbi elérhetőségek egyikén:
- Telefon: +36 30 71 25 130
- Email: szerviz@garland.hu
Márkaszervizek: https://garland.hu/markaszervizek/
Jótállás időtartama: hatályos jogszabály szerint, illetve pergolák és fém kerti házak esetén a vásárlást igazoló számla keltétől számított 10 évig.
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén – a leggyorsabb ügyintézés érdekében – javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül a márkaszervizhez az alábbi elérhetőségek egyikén:
- Telefon: +36 20 40 42 235
- Email: info@rojaplast.hu
Jótállás időtartama: hatályos jogszabály szerint
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén – a leggyorsabb ügyintézés érdekében – javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül a márkaszervizhez az alábbi elérhetőségek egyikén:
- Telefon: +36 30 71 25 130
- Email: szerviz@garland.hu
Jótállás időtartama: 250.000,- Ft-ot meg nem haladó eladási ár esetén a vásárlást igazoló érvényes számla keltétől számított 2 év, amely további 2 évvel meghosszabbítható, valamint 250.000,- Ft eladási ár felett 3 év kötelező jótállás, amely további 1 évvel meghosszabbítható.
A jótállás fentiek szerinti meghosszabbításához szükséges, hogy a fogyasztó a terméket garanciális szerviz felülvizsgálatra beszolgáltassa a vásárlás / üzembe helyezés időpontjától számított, 250.000 Ft-ot meg nem haladó eladási ár esetén a 24. (huszonnegyedik) hónap folyamán, illetve 250.000 Ft feletti vételár esetén 36. (harminchatodik) hónap folyamán. A garanciális szerviz felülvizsgálattal kapcsolatos költségek a fogyasztót terhelik. A meghosszabbított garancia időtartama alatt a szervizelésre nem vonatkozik a jogszabályban előírt határidő.
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén – a leggyorsabb ügyintézés érdekében – javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül a márkaszervizhez az alábbi elérhetőségek egyikén:
- Telefon: +36 30 71 25 130
- Email: szerviz@garland.hu
Márkaszervizek: https://garland.hu/markaszervizek/
Jótállás időtartama: a vásárlást igazoló érvényes számla keltétől számított 2 évig.
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén vedd fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségek egyikén:
profibarkacs.hu/garancialis_ugyintezes, vagy kattints az oldal alján lévő 'Garanciális ügyintézés, meghibásodott termékek cseréje, javítása' menüpontra.
Jótállás időtartama: hatályos jogszabály szerint
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén vedd fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségek egyikén:
profibarkacs.hu/garancialis_ugyintezes, vagy kattints az oldal alján lévő 'Garanciális ügyintézés, meghibásodott termékek cseréje, javítása' menüpontra.
Jótállás időtartama: HL sorozatú termékekre a vásárlást igazoló érvényes számla keltétől számított 3 év, illetve 500 üzemóra. HG sorozatú termékekre 1 év, illetve a készülékenként meghatározott üzemóra, ami a vásárlás napján kezdődik. Steinel barkács 3 év, Steinel ipari 1 év jótállási idő.
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén – a leggyorsabb ügyintézés érdekében – javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül a márkaszervizhez az alábbi elérhetőségek egyikén:
- Telefon: +36 1 31 93 064
- Email: dinocoop@dinocoop.hu
Jótállás időtartama: hatályos jogszabály szerint
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén – a leggyorsabb ügyintézés érdekében – javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül a márkaszervizhez az alábbi elérhetőségek egyikén:
- Telefon: +36 20 40 42 235
- Email: info@rojaplast.hu
Jótállás időtartama: a vásárlást igazoló érvényes számla keltétől számított 2 évig.
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén vedd fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségek egyikén:
profibarkacs.hu/garancialis_ugyintezes, vagy kattints az oldal alján lévő 'Garanciális ügyintézés, meghibásodott termékek cseréje, javítása' menüpontra.
Jótállás időtartama: hatályos jogszabály szerint
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén – a leggyorsabb ügyintézés érdekében – javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül a márkaszervizhez az alábbi elérhetőségek egyikén:
- Telefon: +36 20 40 42 235
- Email: info@rojaplast.hu
Jótállás időtartama: hatályos jogszabály szerint
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén – a leggyorsabb ügyintézés érdekében – javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül a márkaszervizhez az alábbi elérhetőségek egyikén:
- Telefon: +36 70 90 45 664
- Email: kapcsolat@profix-tools.hu
Jótállás időtartama: a vásárlást igazoló érvényes számla keltétől számított 1 évig.
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén vedd fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségek egyikén:
profibarkacs.hu/garancialis_ugyintezes, vagy kattints az oldal alján lévő 'Garanciális ügyintézés, meghibásodott termékek cseréje, javítása' menüpontra.
Jótállás időtartama: a vásárlást igazoló érvényes számla keltétől számított 1 évig.
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén vedd fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségek egyikén:
profibarkacs.hu/garancialis_ugyintezes, vagy kattints az oldal alján lévő 'Garanciális ügyintézés, meghibásodott termékek cseréje, javítása' menüpontra.
Jótállás időtartama: hatályos jogszabály szerint
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén – a leggyorsabb ügyintézés érdekében – javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül a márkaszervizhez az alábbi elérhetőségek egyikén:
- Telefon: +36 70 90 45 664
- Email: kapcsolat@profix-tools.hu
Jótállás időtartama: hatályos jogszabály szerint
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén – a leggyorsabb ügyintézés érdekében – javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül a márkaszervizhez az alábbi elérhetőségek egyikén:
- Telefon: +36 23 920 740
- Weboldal: https://www.ttakacs.hu/kinalat/szerviz/
Jótállás időtartama: a vásárlást igazoló érvényes számla keltétől számított 2 évig.
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén vedd fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségek egyikén:
profibarkacs.hu/garancialis_ugyintezes, vagy kattints az oldal alján lévő 'Garanciális ügyintézés, meghibásodott termékek cseréje, javítása' menüpontra.
Jótállás időtartama: a vásárlást igazoló érvényes számla keltétől számított 2 évig.
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén vedd fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségek egyikén:
profibarkacs.hu/garancialis_ugyintezes, vagy kattints az oldal alján lévő 'Garanciális ügyintézés, meghibásodott termékek cseréje, javítása' menüpontra.
Jótállás időtartama: a vásárlást igazoló érvényes számla keltétől számított 2 évig.
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén vedd fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségek egyikén:
profibarkacs.hu/garancialis_ugyintezes, vagy kattints az oldal alján lévő 'Garanciális ügyintézés, meghibásodott termékek cseréje, javítása' menüpontra.
Jótállás időtartama: hatályos jogszabály szerint
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén – a leggyorsabb ügyintézés érdekében – javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül a márkaszervizhez az alábbi elérhetőségek egyikén:
- Telefon: +36 1 29 71 620
- Email: szerviz@madalbal.hu
Jótállás időtartama: a vásárlást igazoló érvényes számla keltétől számított 10 évig a polikarbonát üvegezésre.
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén vedd fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségek egyikén:
profibarkacs.hu/garancialis_ugyintezes, vagy kattints az oldal alján lévő 'Garanciális ügyintézés, meghibásodott termékek cseréje, javítása' menüpontra.
Jótállás időtartama: a vásárlást igazoló érvényes számla keltétől számított 1 évig.
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén vedd fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségek egyikén:
profibarkacs.hu/garancialis_ugyintezes, vagy kattints az oldal alján lévő 'Garanciális ügyintézés, meghibásodott termékek cseréje, javítása' menüpontra.
Jótállás időtartama: A garancia 3 évre szól, az eladás napjától számítva (pénztárblokk). A garancia további
12 hónappal meghosszabbodik, ha a készüléket a vásárlást követő 4 héten belül
interneten, a www.info.wagner-group.com/3plus1 alatt regisztrálják. A regisztráció
csak akkor lehetséges, ha a vevő az ott szükséges adatai mentésébe beleegyezik.
Regisztráció a kiterjesztett garanciához: www.info.wagner-group.com/hu/3plus1
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén – a leggyorsabb ügyintézés érdekében – javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül a márkaszervizhez az alábbi elérhetőségek egyikén:
- Telefon: +36 1 31 93 064
- Email: dinocoop@dinocoop.hu
Jótállás időtartama: hatályos jogszabály szerint
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén – a leggyorsabb ügyintézés érdekében – javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül a márkaszervizhez az alábbi elérhetőségek egyikén:
- Telefon: +36 23 920 740
- Weboldal: https://www.ttakacs.hu/kinalat/szerviz/
Jótállás időtartama: hatályos jogszabály szerint, illetve az 5 év, valamint 10 év jelzéssel ellátott Wolfcraft termékekre 5 év, illetve 10 év jótállást biztosítunk a vásárlás napjától számítva, feltéve, hogy a terméket kizárólag barkácsolásra használták. A garancia csak a megvásárolt termék károsodására vonatkozik, és csak olyan meghibásodásokra, amelyek anyaghibára vagy nem megfelelő megmunkálásra vezethetők vissza. A járulékos és következményes károkért felelősséget nem vállalunk. A garancia nem terjed ki azokra a hibákra és sérülésekre, amelyek a nem megfelelő használatból vagy a nem megfelelő karbantartásból erednek. Nem terjed ki a garancia a szokásos kopásra, valamint olyan hibákra és sérülésekre sem, amelyekről a vásárló a berendezés megvásárlásakor tudomást szerzett.
Jótállás feltétele: jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla
A vásárolt termékeddel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén – a leggyorsabb ügyintézés érdekében – javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül a márkaszervizhez az alábbi elérhetőségek egyikén:
- Telefon: +36 1 31 93 064
- Email: dinocoop@dinocoop.hu