Szállítási határidők
Ikon, amit láthatsz a termékeinknél |
|
Jelentése |
![]() |
A termék azonnal szállítható, vagy boltunkban átvehető | |
![]() |
A termék központi raktárunkban és/vagy beszállítóink raktárában 99% valószínűséggel elérhető. | |
![]() |
Ha ezt az ikont látod a termék képén, akkor ezt a terméket ingyen szállítjuk futárral vagy csomagpontba neked (ha több terméked is van a kosárban és együttesen kell a szállítási feltételeknek megfeleljen, hogy ingyenesen szállítsuk erről bővebben a szállítás és fizetés menüpontban olvashatsz) | |
![]() |
Ha a TOP termék ikont látod a terméken, akkor biztos lehetsz benne, hogy egy nagyon jó ár-érték arányú terméket vásárolsz, melyet sok más ügyfélnek is kiszolgáltunk már az évek során. | |
Felmerülő kérdések:
Mi történik, ha valami mégsincs raktáron?
Erre egy teljes folyamatszabályzást állítottunk fel. Mely a következő főbb lépésekből áll:
- Rendelést követően 1-3 munkanapon belül (termék gyártótól függően) tájékoztatunk, ha valamely termék nem elérhető. Ennek három módja lehetséges
- Kiküldünk számodra egy automata rendelés kezelő űrlapot, melyben jelezzük mely termék hiányzik, lesz-e még, ha igen akkor mikor, és mit javaslunk helyette. Te az űrlapon azonnal tudsz döntést hozni, hogy megvárod, megbontsuk, törüljük a rendelésed.
- Emailben: ha csak pár napot csúszik a szállítás, akkor a vállalatirányítási rendszerből küldünk számodra egy emailt melyben a várható érkezésről tájékoztatunk.
- Telefonon: ha mindenképp szükséges és elengedhetetlen, vagy gyors döntésre van szükség, akkor hívunk.
- Mindig a legnagyobb igyekezettel segítünk megoldást találni a felmerült áruhiányra. A kérésednek megfelelően módosítjuk a rendelésed és elküldjük a csomagot számodra.
Ha sürgősen szeretnéd használni a terméket, vagy határidőre kell szállítsunk, kérlek a rendelést követően vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, hogy pontosabb tájékoztatást kapj a termékek elérhetőségéről.
Emailen: ugyfelszolgalat@profibarkacs.hu
Telefonon: +36 1 23 44 998