- Akciós termékek
- Forgalmazott márkáink
- Gép
- Kéziszerszám
- Kerti gép
- Kerti gép tartozék
- Kerti szerszám
- Kert-Szabadidő
- Műhelyfelszerelés
- Rögzítéstechnika
- Ipari berendezés
- Autószerelő és Motorszerelő szerszám
- Villamosság
- Világítás
- Munkaruha és munkavédelem
- Jármű
- Otthon, háztartás
- Saját márkás termékeink
- Karácsonyi termékek
- Mintás póló
Szállítási határidők
Ikon, amit láthatsz a termékeinknél |
|
Jelentése |
![]() |
Ha ezt a zöld pipát látod a termékképen akkor azonnal elérhető szabad készlettel rendelkezünk. | |
![]() |
Ezeket a termékeket debreceni bolti készleten tartjuk tervezetten, ez azt jelenti, hogy a vállalatirányítási rendszerünk automatikusan készletezi az ezzel jelölt termékeket. Akkor van biztosan pillanatnyi készleten ha a termék képén látod a raktáron ikont is. (Ez az esetek 99%-ban így van) Ezen termékink köre folyamatosan bővül. | |
![]() |
Ezen jelölésű termékeinket tervezetten bolti vagy raktári készleten tartjuk, így 99%-ban tudjuk is küldeni a terméket számodra. (Ha látod a zöld pipát a terméken akkor biztosan) Minden munkanap 10:00 óráig beérkezett rendelések még aznap szállításra kerülnek. | |
![]() |
Ezen termékeket a rendelésed napja plusz 2-3 munkanap alatt tudjuk számodra küldeni. | |
![]() |
Ezen termékeket a rendelésed napja plusz 2-5 munkanap alatt tudjuk számodra küldeni. | |
![]() |
Ezen termékeket a rendelésed napja plusz 2-7 munkanap alatt tudjuk számodra küldeni. | |
![]() |
Ha ezt az ikont látod a termék képén, akkor ezt a terméket ingyen szállítjuk futárral vagy csomagpontba neked (ha több terméked is van a kosárban és együttesen kell a szállítási feltételeknek megfeleljen, hogy ingyenesen szállítsuk erről bővebben a szállítás és fizetés menüpontban olvashatsz) | |
![]() |
Ha a TOP termék ikont látod a terméken, akkor biztos lehetsz benne, hogy egy nagyon jó ár-érték arányú terméket vásárolsz, melyet sok más ügyfélnek is kiszolgáltunk már az évek során. | |
Felmerülő kérdések:
Előfordulhat-e hogy valamit nem bolti készleten tartotok, de mégis gyorsan tudjátok küldeni?
Igen, mivel sok esetben "rajtunk" marad a termék, tehát a vevő meggondolja magát vagy már nem tudja megvárni, vagy át se veszi a terméket, ezen termékek a raktárunkban maradnak, alap esetben nem akarjuk őket készleten tartani, de van belőle. Ezt onnan tudod, hogy a raktárkészleten jelzés a termék képén látható, viszont 2-x napos szállítási határidőt látsz az oldalon. Ebben az esetben 1-2 munkanapon belül kiszállítjuk a terméket.
Mitől függ, hogy 2 vagy 3-5-7 nap a szállítás?
Mivel több mint 10 beszállítóval dolgozunk, és ez a szám kb havonta bővül, így nem lehetséges minden árút készleten tartani, így inkább arra törekszünk, hogy olyan beszállítókat válasszunk és velük is olyan megállapodást kössünk, hogy a lehető leggyorsabban jusson el az árú hozzád. Ennek a folyamatnak például egy eleme, hogy minden beszállítótól elvárjuk, hogy reggeli órában hozzák a rendelésünket, így délután már tőlünk is ki tud menni az árú. Így ideális esetben 2-3 munkanap a szállítás. Azon beszállítóink akik még újak, vagy lassabb szállítással dolgoznak, például mert külföldről érkezik hozzánk az árú, azok esetén ezt a hosszabb szállítási idővel jelezzük számodra a termékeknél.
Mi történik, ha valami még sincs raktáron?
Erre egy teljes folyamatszabályzást állítottunk fel. Mely a következő főbb lépésekből áll:
- Rendelést követően 1-3 munkanapon belül (termék gyártótól függően) tájékoztatunk, ha valamely termék nem elérhető. Ennek három módja lehetséges
- Kiküldünk számodra egy automata rendelés kezelő űrlapot, melyben jelezzük mely termék hiányzik, lesz-e még, ha igen akkor mikor, és mit javaslunk helyette. Te az űrlapon azonnal tudsz döntést hozni, hogy megvárod, megbontsuk, törüljük a rendelésed.
- Emailben: ha csak pár napot csúszik a szállítás, akkor a vállalatirányítási rendszerből küldünk számodra egy emailt melyben a várható érkezésről tájékoztatunk.
- Telefonon: ha mindenképp szükséges és elengedhetetlen, vagy gyors döntésre van szükség, akkor hívunk.
- Mindig a legnagyobb igyekezettel segítünk megoldást találni a felmerült áruhiányra. A kérésednek megfelelően módosítjuk a rendelésed és elküldjük a csomagot számodra.
Ha sürgősen szeretnéd használni a terméket, vagy határidőre kell szállítsunk, kérlek a rendelést követően vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, hogy pontosabb tájékoztatást kapj a termékek elérhetőségéről.
Emailen: ugyfelszolgalat@profibarkacs.hu
Telefonon: +36-1-323 77 21