Online marketing menedzser

FELADATAID, AZAZ HOGY FOG KINÉZNI EGY NAPOD

Kampánymenedzsment

Kitalálod (vagy közösen kitaláljuk) és levezényled a kampányainkat, tartod a kapcsolatot a szövegírókkal, videóssal, PPC-vel, grafikussal, UNAS-szal. Emellett a beszállítóink, gyártók által nyújtott ajánlatokat is átvesszük, ezt is menedzselni kell. A kampányokhoz tartozó grafikai munkához vagy grafikus, aki a Te iránymutatásod alapján dolgozik majd.

 

Automatizáció-építés

A funnelen belül automatizációkat építesz miközben a legjobb ügyfélélményt segítesz kialakítani. A kommunikációnkat építed közben, bővíted és jobbá teszed minden szegmens számára az awarenesstől a visszatérő vásárlásokig.

 

Márkaépítés

Görgess lentebb és lesz egy kis galéria új mascot-unkkal, Profibarival! Már alig várja, hogy megismerje-e-en! Kiemelt feladatod lesz a megkülönböztetés kiépítése, márka alapok letétele, esetleg egy kis PR-ral megspékelve. Igen, tudjuk, hogy ez már megint egy külön szakma, de a PR nálunk még gyerekcipőben jár és ha letettük az alapjait, erre is felveszünk majd egy csapattársat.

 

Turbó PPC-s, adatbányászati, adatvizualizációs és growth lehetőségek keresése

Ha azt vártad, hogy az lesz a feladat, hogy 4 poszt FB oldalra aztán szoszi, akkor sajnos nem téged keresünk. :) Az ideális jelölt ismeri, vagy meg akarja ismerni a PPC platformok működési mechanizmusát, az ajánló algoritmusokat és nem nyugszik, amíg minden Growth lehetőséget ki nem aknázott. PMAX asset group kereszt szegmentálás hero termékekkel és ajánlatokkal elvárt CPA szerint? Igen! Adatblendelés Data Studióban 8 platformból és gyémánt ROAS-ok megtalálása és skálázása? Igen! Ezeket együtt fogjuk csinálni projekt-szerűen, hiszen csak ezek a feladatok el tudnák vinni 6 ember teljes munkaidejét. De hidd el megéri és baromi izgalmas!

 

Riportálás

A kampányok sikeréről visszacsatolás a vezetőségnek. Ehhez Data Studio-t használunk, nagyja automatizált. :)

 

Ami NEM: nem kell egy személyben grafikusnak, videósnak, fejlesztőnek, PPC-snek, szövegírónak és még x embernek lenned. Ezekre a feladatokra van belsős és külsős erőforrás, akiket menedzselned kell. Emiatt inkább jó rálátásodnak, generalista szemléletednek kell lennie ezekre.

 

Ebben a munkakörben a kreatív munka és a darálás kéz a kézben jár. Ja és extra izgalomfaktornak van kisker és nagyker üzletágunk, jelen vagyunk online és offline, Magyarországon és külföldön is. Ez szuper marketing kihívás szempontból, de óriási teher is, hiszen minden üzletág és jelenlét már megközelítést kíván.

 

KIK VAGYUNK?

2 fiatal barát vagyunk, Gábor 2010-ben alapította meg a Profibarkács Webáruházat 2020 óta pedig már Feri is a vezetőség tagja. Hála az eddigi gyors és folyamatos növekedésünknek, új csapattagra van szükségünk! Sőt, nem is egyre! A Profibarkács mellett a nagyker üzletágunkkal és külföldi érdekeltségeinkkel is egyre több a teendő.

Évek óta azon dolgozunk, hogy rendes munkahelyet, csapatot építsünk. Ennek a törekvésnek köszönhetően, jelenleg egy vadonat új épületben, irodában vagyunk, nagyon kellemes környezetben.

 

 

MIÉRT JÓ VELÜNK DOLGOZNI?

Fiatalok vagyunk, felszabadultak, lelkesek. Nem egy olyan munkahelyet akarunk teremteni, ahol mindenki zabszemmel a valagában ül és alig várja, hogy 4-et üssön az óra és végre húzhasson haza.

Először is, nálunk nem az alkalmazottak, meg a főnökök vannak, hanem mindenki csapattárs. Csapatként működünk együtt, egy közös cél érdekében.

A közös cél pedig a vásárlóink elégedettsége és a minél magasabb rendelésszám (ha nincs rendelés, nem tudunk fizetést adni…)


Persze azért némi hierarchiára szükség van, de nálunk a beosztottnak is lehet igaza, feljebbvaló is tévedhet. Ha eddig olyan helyen dolgoztál, ahol napi szinten leüvöltötték a hajad, akkor megváltás lesz hozzánk jönni. 

Bár lehet hihetetlenül hangzik, de egy olyan környezetet próbálunk létrehozni, ahova a csapattársak ÖRÖMMEL jönnek be dolgozni. Nem alibiznek, nem fordul fel a gyomruk már a gondolatra is, hogy dolgozni kell. Ezért a következő dolgokat vezettük be:

  • Nálunk minden negyedévben van egy olyan megbeszélés, amin a cég ÖSSZES dolgozója és a tulajdonosok is részt vesznek. Ezen értékeljük egymás teljesítményét és megbeszéljük, hogy merre haladunk a következő hónapban, negyedévben és évben. Őszintén hisszük, hogy ha mindenkinek pontos képe van arról, hogyan fejlődünk, az ösztönözni fogja munkájukat. Ez a cégszintű fejlődéshez elengedhetetlen.
  • Minden negyedévben (a havi túl gyakorinak bizonyult) tartunk MINDEN csapattárssal egy 1on1 meetinget, azaz egy cégvezető-beosztott megbeszélést, amin megnézzük, merre lehet fejlődni, mi történt az időszakban, mi újság a szabikkal stb. Ösztönözzük a fejlődésed, ugyanis, ha egyre több értéket tudsz nyújtani, azt egyre több fizetéssel tudjuk jutalmazni. Érdekel az x pozíció? Beszéljük meg, mit kell hozzá elsajátítanod. Nem tetszik valami a munkáddal kapcsolatban? Beszéljük át, oldjuk meg!
  • Kellemes munkakörnyezetet biztosítunk, van ingyen kávé, mindenféle nasi, víz. Erre van egy havi keretünk, amit a csapat úgy alakít, ahogy csak szeretné! Van aki túrórudira költi, van aki az energiaitalt szereti.


MILYEN EMBERT KERESÜNK

  • Önállóan képesnek kell lenned munkát végezni. Szeretjük azokat, akiknek nem kell a kezüket fogni mindenhez. Szeretnénk, ha nálunk nem lenne mikromenedzsment, egy teljes területért felelsz a cégen belül. Ez a marketingben munkakörben kiemelten igaz!
  • Mivel webáruházat üzemeltetünk, minden csapattárs konstans váratlan hibába fog ütközni. Fontos, hogy feltaláld magad, légy talpraesett és ne féld használni a józan paraszti eszed!
  • Barátságos vagy, szereted mások társaságát és nem okoz gondot az ügyfelekkel sem a kapcsolattartás.
  • A jelentkezéshez a titkos kód: barkácsbál. Ezt kell majd megadnod a jelentkezésnél, hogy tudjuk, valóban részletesen végigolvastál mindent.
  • Nem adod fel, ha megnő a nyomás. Tevékenységünkből adódóan néha váratlanul nagyobb munkamennyiség adódhat egyes munkakörökben. Ha hirtelen beérkezik extra 50 megrendelés, el kell tudnunk bánni vele.
  • Előny, ha szereted a barkácsolást. A legtöbb munkakörnél jól jön, ha már láttál közelről kalapácsot, fúrógépet.

 

MILYEN EMBERT NEM KERESÜNK

  • Nem dolgozunk együtt rosszmájú, beszólogatós emberekkel. Ha furkálódsz, az rossz a csapatnak, rossz az ügyfeleknek.
  • Ha csak egy meló kell, amivel elvagy napközben, menj máshova dolgozni. A vezetőség heti 7 napot dolgozik, minden csapattárstól elvárjuk, hogy szintén tegye oda magát és csak minőségi munkát adjon ki a kezéből.
  • Negatív, borúlátó csapattársakra szintén nincs szükségünk.
  • Ha nem akarsz fejlődni, nem akarsz újdonságokkal találkozni.

 


MUNKAIDŐ, HELYSZÍN, JAVADALMAZÁS

Teljes munkaidős csapattársakat keresünk, a munkaidő pedig rugalmasan kb. 8-16:30 tart. De tudjuk igazítani a magánéletedhez, ha erre van igény.

Amit mi megkövetelünk, hogy töltsd ki a 8 órás munkaidőd (+ fél óra ebédszünet). A túlórát nem szeretjük, dolgozzunk hatékonyan napközben, hogy az esténk a családé és barátoké legyen. Ha mégis túlcsúszol, nem számoljuk, mert mi is rugalmasak vagyunk, ha napközben el kell szaladnod elintézni valamit.

Igen, az online marketing munkát 95%-ban otthonról is lehet végezni. Mi azonban csapatot építünk és a csapat személyesen tud a legjobban fejlődni. Így legrosszabb esetben is LEGALÁBB a hét felében az irodában szeretnénk, hogy dolgozz. Természetesen, ha kiderül, hogy otthon hatékonyabb vagy, illetve látjuk, hogy úgy is minden rendben lesz, fokozatosan egyre többet dolgozhatsz távmunkában.

(Itt most kisbetűvel megjegyzem, hogy látok arra esélyt, hogy ha kiderül, hogy elképesztő hatékonyan tudsz otthonról dolgozni, óriási összhang van köztünk, tökéletes fit vagy, de Szombathelyen laksz, akkor természetesen nem kell bejárnod, de alapvetően ragaszkodnék a Debrecenhez. Emiatt, ha mégsem vagy helyi, mindenesetre add le a jelentkezésed és átdumáljuk.)

A munkavégzés helyszíne Debrecen, Rigó utca 4/b. 

Munkabéred versenyképes alapbérből fog állni, amit kiegészít majd próbaidő után fix és mozgó bónusz is, így a teljesítményedtől függően még felfelé mozoghat a béred. Ezen felül, ahogy említettem, folyamatosan ajánlunk fizetésemelés lehetőségeket a fejlődésedhez kötötten, így simán lehet, hogy havonta emeljük a béred, mert annyira lenyűgözöl a teljesítményeddel és problémamegoldó képességeddel. Ingyen kávé, víz, üdcsi, nasi, a havi csapatkeretből természetesen mindig rendelkezésre áll.

Mivel a munkád nagy része közvetlenül és viszonylag pontosan mérhető, az alapbéreden felül, ha hozod a cél KPI-okat, bónuszra is jogosult leszel. 

SZÜKSÉGES TUDÁS/ISMERETEK

Erre a pozícióra akkor tudsz jelentkezni, ha van már korábbi webshopos tapasztalatod. Ha nincs, attól még szívesen várunk, de junior pozícióba. Ebben és másban is tudunk folyamatos továbbképzést biztosítani.

Nem követelünk meg semmilyen papírt, az a lényeg, hogy mit tudsz megcsinálni.

Nyilván szükséges számítástechnikai ismeret, hiszen mindent digitálisan végzünk, igyekszünk mindent a lehető legegyszerűbbre venni. Előny, ha van számítógépes tapasztalatod, tudsz Excel táblákat kezelni.

Illetve természetesen ennél a munkakörnél előny, ha van rálátásod a főbb hirdetési platformokra, érted a működésüket. Kened vágod a CPA-t, ROAS-t eszel reggelire. Mindenképpen fontosnak tartom, hogy legyen funnel alapú megközelítésed, átlásd a különböző közönségeket és szegmenseket.

Az alább felsorolt toolok/platformok közül legalább 3-at ismerned kell és tudnod kell, hogy működik, használtad már. Ha nem, az se gond, de ebben az esetben junior, vagy asszisztensi munkakörbe tudsz jelentkezni első körben.

- Facebook ads

- Google ads

- Pinterest ads

- Data Studio

- Search Console

- Google Analytics

- Hotjar, vagy hasonló

- Google Tag Manager

- Mailchimp / Omnisend / Mautic stb.

- Yuspify / Scarab stb.

Munkád jelentős részét egy projektmenedzsment toolban, a ClickUp-ban fogod végezni, örömmel vesszük, ha használtad már, vagy akár Asanát, egyebet. 

Fontos, hogy itt kiélheted a kreativitásodat, használhatod a legújabb marketing fogásokat, megvesszük az összes online toolt, amire csak szükséged lehet.

Nincs se életkori, se nemi követelményünk, olyan munkatársat keresünk, aki a csapat része tud lenni.

Ha jól beszélsz a magyaron kívül más nyelveken is, az mindenképpen előny, de NEM elvárás. A más nyelvek alatt itt az angolt értem, illetve a környező országok nyelveit.

 

Mindenek felett ROAS alapon dolgozunk! Ez határozza meg a cégben a marketing munkáját. Ha tartva van a ROAS, skálázhatunk a csillagos égig!

 

Ha ezekben a sorokban magadra ismertél, itt az idő, kattints és küldd be a jelentkezésed! Beszélgessünk egyet, akár egy kávét is megihatunk és gyorsan ki fog derülni mindkét oldalról, hogy jó fit-e.

 

Néha rosszalkodik a lenti Clickup form. Ha nem töltene be neked, kérlek itt jelentkezz egy 2 soros emaillel és megoldjuk: allas@profibarkacs.hu