Értékesítési asszisztens

profibari

Feladatod a szerszám nagykereskedelmi üzletágunkban (szerszamnagykereskedes.hu) az értékesítők segítése ÉS kiskereskedelmi üzletágunkban (profibarkács) a nagy értékű rendelések utánkövetése.

  • meglevő ügyfelek rendeléseinek kezelése, ügyintézése (ha kell)
  • beérkező megkeresések előszűrése (kvalifikálás)
  • kvalifikált "hideg" leadek, azaz potenciális ügyfelek listájának előkészítése az értékesítőnek
  • telefonos kapcsolattartás meglevő ügyfelekkel és új leadekkel
  • kimutatások készítése (Excel, Data Studio)
  • illetve valamennyi darálás is, mert a CRM rendszert (ügyfél adatbázis) te fogod kezelni

KIK VAGYUNK?

2 fiatal barát vagyunk, Gábor 2010-ben alapította meg a Profibarkács Webáruházat 2020 óta pedig már Feri is a vezetőség tagja. Hála az eddigi gyors és folyamatos növekedésünknek, új csapattagra van szükségünk! Sőt, nem is egyre! A Profibarkács mellett a nagyker üzletágunkkal és külföldi érdekeltségeinkkel is egyre több a teendő.

Évek óta azon dolgozunk, hogy rendes munkahelyet, csapatot építsünk. Ennek a törekvésnek köszönhetően, jelenleg egy vadonat új épületben, irodában vagyunk, nagyon kellemes környezetben.

 

MIÉRT JÓ VELÜNK DOLGOZNI?

Fiatalok vagyunk, felszabadultak, lelkesek. Nem egy olyan munkahelyet akarunk teremteni, ahol mindenki zabszemmel a valagában ül és alig várja, hogy 4-et üssön az óra és végre húzhasson haza.

Először is, nálunk nem az alkalmazottak, meg a főnökök vannak, hanem mindenki csapattárs. Csapatként működünk együtt, egy közös cél érdekében.

A közös cél pedig a vásárlóink elégedettsége és a minél magasabb rendelésszám (ha nincs rendelés, nem tudunk fizetést adni…)


Persze azért némi hierarchiára szükség van, de nálunk a beosztottnak is lehet igaza, feljebbvaló is tévedhet. Ha eddig olyan helyen dolgoztál, ahol napi szinten leüvöltötték a hajad, akkor megváltás lesz hozzánk jönni. 

Bár lehet hihetetlenül hangzik, de egy olyan környezetet próbálunk létrehozni, ahova a csapattársak ÖRÖMMEL jönnek be dolgozni. Nem alibiznek, nem fordul fel a gyomruk már a gondolatra is, hogy dolgozni kell. Ezért a következő dolgokat vezettük be:

  • Nálunk minden negyedévben van egy olyan megbeszélés, amin a cég ÖSSZES dolgozója és a tulajdonosok is részt vesznek. Ezen értékeljük egymás teljesítményét és megbeszéljük, hogy merre haladunk a következő hónapban, negyedévben és évben. Őszintén hisszük, hogy ha mindenkinek pontos képe van arról, hogyan fejlődünk, az ösztönözni fogja munkájukat. Ez a cégszintű fejlődéshez elengedhetetlen.
  • Minden negyedévben (a havi túl gyakorinak bizonyult) tartunk MINDEN csapattárssal egy 1on1 meetinget, azaz egy cégvezető-beosztott megbeszélést, amin megnézzük, merre lehet fejlődni, mi történt az időszakban, mi újság a szabikkal stb. Ösztönözzük a fejlődésed, ugyanis, ha egyre több értéket tudsz nyújtani, azt egyre több fizetéssel tudjuk jutalmazni. Érdekel az x pozíció? Beszéljük meg, mit kell hozzá elsajátítanod. Nem tetszik valami a munkáddal kapcsolatban? Beszéljük át, oldjuk meg!
  • Kellemes munkakörnyezetet biztosítunk, van ingyen kávé, mindenféle nasi, víz. Erre van egy havi keretünk, amit a csapat úgy alakít, ahogy csak szeretné! Van aki túrórudira költi, van aki az energiaitalt szereti.

profibari 5

MILYEN EMBERT KERESÜNK

  • Önállóan képesnek kell lenned munkát végezni. Szeretjük azokat, akiknek nem kell a kezüket fogni mindenhez. Szeretnénk, ha nálunk nem lenne mikromenedzsment, egy teljes területért felelsz a cégen belül.
  • Mivel webáruházat üzemeltetünk, minden csapattárs konstans váratlan hibába fog ütközni. Fontos, hogy feltaláld magad, légy talpraesett és ne féld használni a józan paraszti eszed!
  • Barátságos vagy, szereted mások társaságát és nem okoz gondot az ügyfelekkel sem a kapcsolattartás.
  • A jelentkezéshez a titkos kód: barkácsbál. Ezt kell majd megadnod a jelentkezésnél, hogy tudjuk, valóban részletesen végigolvastál mindent.
  • Nem adod fel, ha megnő a nyomás. Tevékenységünkből adódóan néha váratlanul nagyobb munkamennyiség adódhat egyes munkakörökben. Ha hirtelen beérkezik extra 50 megrendelés, el kell tudnunk bánni vele.
  • Előny, szinte követelmény, hogy szeresd a barkácsolást. A legtöbb munkakörnél jól jön, ha már láttál közelről kalapácsot, fúrógépet.

 

MILYEN EMBERT NEM KERESÜNK

  • Nem dolgozunk együtt rosszmájú, beszólogatós emberekkel. Ha furkálódsz, az rossz a csapatnak, rossz az ügyfeleknek.
  • Ha csak egy meló kell, amivel elvagy napközben, menj máshova dolgozni. A vezetőség heti 7 napot dolgozik, minden csapattárstól elvárjuk, hogy szintén tegye oda magát és csak minőségi munkát adjon ki a kezéből.
  • Negatív, borúlátó csapattársakra szintén nincs szükségünk.
  • Ha nem akarsz fejlődni, nem akarsz újdonságokkal találkozni.

 


MUNKAIDŐ, HELYSZÍN, JAVADALMAZÁS

Teljes munkaidős csapattársakat keresünk, a munkaidő pedig rugalmasan kb. 8-16:30 tart. De tudjuk igazítani a magánéletedhez, ha erre van igény.

Amit mi megkövetelünk, hogy töltsd ki a 8 órás munkaidőd (+ fél óra ebédszünet). A túlórát nem szeretjük, dolgozzunk hatékonyan napközben, hogy az esténk a családé és barátoké legyen. Ha mégis túlcsúszol, nem számoljuk, mert mi is rugalmasak vagyunk, ha napközben el kell szaladnod elintézni valamit.

A munkavégzés helyszíne Debrecen, Rigó utca 4/b. 

Munkabéred versenyképes alapbérből fog állni, amit kiegészít majd próbaidő után fix és mozgó bónusz is, így a teljesítményedtől függően még felfelé mozoghat a béred. Ezen felül, ahogy említettem, folyamatosan ajánlunk fizetésemelés lehetőségeket a fejlődésedhez kötötten, így simán lehet, hogy havonta emeljük a béred, mert annyira lenyűgözöl a teljesítményeddel és problémamegoldó képességeddel. Ingyen kávé, víz, üdítő, nasi, a havi csapatkeretből természetesen mindig rendelkezésre áll.

 

FELADATAID, AZAZ HOGY FOG KINÉZNI EGY NAPOD

  • Meglévő ügyfelekkel való kapcsolattartás 90%-ban telefonon, vagy emailben
  • Maguktól jelentkező új ügyfelekkel való kapcsolatfelvétel
  • Hideg leadek kvalifikálása, megkeresése
  • projekt és CRM rendszer kezelése
  • Bejött rendelések "feltornázása" kiegészítő termékkel, szolgáltatással, csere termék ajánlással
  • Régebbi vevőkkel kapcsolattartás telefonon, emailben

Tudd, hogy az értékesítési asszisztens pozíció is rettentő fontos a cégünkben! Ő (is) az arca a cégünknek, akivel az ügyfél "találkozik", intézi a dolgait így fontos magabiztos, mosolygós, hátorozott, gyors gondolkozású, nagy teherbírású legyél, aki nem riad meg a telefonálástól.

 

SZÜKSÉGES TUDÁS/ISMERETEK

Ha már meglevő webshopos ügyfélszolgálatos/értékesítő/asszisztensi tapasztalatod van, az hatalmas előny.

Célunk olyan csapattag beillesztése, akinek csak a rendszereinket kell integrálni, mert imád emberekkel kapcsolatot tartani.

Nem követelünk meg semmilyen papírt, az a lényeg, hogy mit tudsz megcsinálni. Ugyanakkor előny, ha már van releváns tapasztalatod, tudod hogyan kell ügyfelekkel tartani a kapcsolatot stb.

Szükséges számítástechnikai ismeret, hiszen mindent digitálisan végzünk, igyekszünk mindent a lehető legegyszerűbbre venni. Előny, ha van számítógépes tapasztalatod, tudsz Excel táblákat kezelni.

Nincs se életkori, se nemi követelményünk, olyan munkatársat keresünk, aki a csapat része tud lenni.

Ha jól beszélsz a magyaron kívül más nyelveken is, az mindenképpen előny, de NEM elvárás.

Ha ezekben a sorokban magadra ismertél, akkor görgess tovább és add le jelentkezésed, már alig várjuk, hogy megismerjünk és együtt dolgozhassunk!

Néha rosszalkodik a lenti Clickup form. Ha nem töltene be neked, kérlek itt jelentkezz egy 2 soros emaillel és megoldjuk: allas@profibarkacs.hu