Kategóriák
    • Akciók
    • Akciós YATO termékek
    • Tavaszi készletkisöprés
    • Forgalmazott márkáink
      •  
    • Gép
      •  
    • Kéziszerszám
      •  
    • Kerti gép
      •  
    • Kerti gép tartozék
      •  
    • Kerti szerszám
      •  
    • Kert-Szabadidő
      •  
    • Műhelyfelszerelés
      •  
    • Rögzítéstechnika
      •  
    • Ipari berendezés
      •  
    • Autószerelő és Motorszerelő szerszám
      •  
    • Munkaruha és munkavédelem
      •  
    • Villamosság
      •  
    • Világítás
      •  
    • Jármű
      •  
    • Otthon, háztartás
      •  
    • Saját márkás termékeink
    • Karácsonyi termékek
      •  
    • Mintás póló
      •  
    Hírlevél
    TOP termékek
    Tanúsítvány
    SSL Certificate
    Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
    Fizetési megoldás
    Vásárlóink mondták

    Termékajánló

    Ügyfélszolgálati munkatárs

    Teljes állású ügyfélszolgálati munkatárs munkakör

    Kezeled a bejövő telefonokat, ha kell értékesítesz, helyettesítőt ajánlasz fel, megérted az ügyfél problémáját, ha kell elmondod ugyanazt, mint ami az oldalon is fenn van, ha kell reklamációt kezelsz, a lényeg, hogy az ügyfélnek mindig igaza van és arra töreksziel, hogy az ügyfél mosolyogva és megelégedve tegye le a telefont. Ha magas a türelmed és a monotinitás tűrésed, imádsz sokat telefonálni és érdekes ügyfeleket megismerni, akkor ez neked való!

    KIK VAGYUNK?

    2 fiatal barát vagyunk, Gábor 2010-ben alapította meg a Profibarkács Webáruházat 2020 óta pedig már Feri is a vezetőség tagja. Hála az eddigi gyors és folyamatos növekedésünknek, új csapattagra van szükségünk! Sőt, nem is egyre! 

    Évek óta azon dolgozunk, hogy rendes munkahelyet, csapatot építsünk. Ennek a törekvésnek köszönhetően, jelenleg egy vadonat új épületben, irodában vagyunk, nagyon kellemes környezetben.

     

    MIÉRT JÓ VELÜNK DOLGOZNI?

    Fiatalok vagyunk, felszabadultak, lelkesek. Nem egy olyan munkahelyet akarunk teremteni, ahol mindenki zabszemmel a valagában ül és alig várja, hogy 4-et üssön az óra és végre húzhasson haza.

    Először is, nálunk nem az alkalmazottak, meg a főnökök vannak, hanem mindenki csapattárs. Csapatként működünk együtt, egy közös cél érdekében.

    A közös cél pedig a vásárlóink elégedettsége és a minél magasabb rendelésszám (ha nincs rendelés, nem tudunk fizetést adni…)
    Persze azért némi hierarchiára szükség van, de nálunk a beosztottnak is lehet igaza, feljebbvaló is tévedhet. Ha eddig olyan helyen dolgoztál, ahol napi szinten leüvöltötték a hajad, akkor megváltás lesz hozzánk jönni. 

    Bár lehet hihetetlenül hangzik, de egy olyan környezetet próbálunk létrehozni, ahova a csapattársak ÖRÖMMEL jönnek be dolgozni. Nem alibiznek, nem fordul fel a gyomruk már a gondolatra is, hogy dolgozni kell. Ezért a következő dolgokat vezetjük be:

    • Nálunk minden hónapban van egy olyan megbeszélés, amin a cég ÖSSZES dolgozója és a tulajdonosok is részt vesznek. Ezen értékeljük egymás teljesítményét és megbeszéljük, hogy merre haladunk a következő hónapban, negyedévben és évben. Őszintén hisszük, hogy ha mindenkinek pontos képe van arról, hogyan fejlődünk, az ösztönözni fogja munkájukat. Ez a cégszintű fejlődéshez elengedhetetlen.
    • Minden hónapban tartunk MINDEN csapattárssal egy 1on1 meetinget, azaz egy cégvezető-beosztott megbeszélést, amin megnézzük, merre lehet fejlődni, mi történt a hónapban, mi újság a szabikkal stb. Ösztönözzük a fejlődésed, ugyanis, ha egyre több értéket tudsz nyújtani, azt egyre több fizetéssel tudjuk jutalmazni. Érdekel az x pozíció? Beszéljük meg, mit kell hozzá elsajátítanod. Nem tetszik valami a munkáddal kapcsolatban? Beszéljük át, oldjuk meg!
    • Kellemes munkakörnyezetet biztosítunk, van ingyen kávé, mindenféle nasi, víz. Erre van egy havi keretünk, amit a csapat úgy alakít, ahogy csak szeretné! Van aki túrórudira költi, van aki az energiaitalt szereti.


    MILYEN EMBERT KERESÜNK

    • Önállóan képesnek kell lenned munkát végezni. Szeretjük azokat, akiknek nem kell a kezüket fogni mindenhez. Szeretnénk, ha nálunk nem lenne mikromenedzsment, egy teljes területért felelsz a cégen belül.
    • Mivel webáruházat üzemeltetünk, minden csapattárs konstans váratlan hibába fog ütközni. Fontos, hogy feltaláld magad, légy talpraesett és ne féld használni a józan paraszti eszed!
    • Barátságos vagy, szereted mások társaságát és nem okoz gondot az ügyfelekkel sem a kapcsolattartás.
    • A jelentkezéshez a titkos kód: barkácsbál. Ezt kell majd megadnod a jelentkezésnél, hogy tudjuk, valóban részletesen végigolvastál mindent.
    • Nem adod fel, ha megnő a nyomás. Tevékenységünkből adódóan néha váratlanul nagyobb munkamennyiség adódhat egyes munkakörökben. Ha hirtelen beérkezik extra 50 megrendelés, el kell tudnunk bánni vele.
    • Előny, szinte követelmény, hogy szeresd a barkácsolást. A legtöbb munkakörnél jól jön, ha már láttál közelről kalapácsot, fúrógépet.

     

    MILYEN EMBERT NEM KERESÜNK

    • Nem dolgozunk együtt rosszmájú, beszólogatós emberekkel. Ha furkálódsz, az rossz a csapatnak, rossz az ügyfeleknek.
    • Ha csak egy meló kell, amivel elvagy napközben, menj máshova dolgozni. A vezetőség heti 7 napot dolgozik, minden csapattárstól elvárjuk, hogy szintén tegye oda magát és csak minőségi munkát adjon ki a kezéből.
    • Negatív, borúlátó csapattársakra szintén nincs szükségünk.
    • Ha nem akarsz fejlődni, nem akarsz újdonságokkal találkozni.


    MUNKAIDŐ, HELYSZÍN, JAVADALMAZÁS

    Teljes munkaidős csapattársakat keresünk, a munkaidő pedig rugalmasan kb. 8-16:30 tart. De tudjuk igazítani a magán életedhez, ha erre van igény.

    Amit mi megkövetelünk, hogy töltsd ki a 8 órás munkaidőd (+ fél óra ebédszünet). A túlórát nem szeretjük, dolgozzunk hatékonyan napközben, hogy az esténk a családé és barátoké legyen. Ha mégis túlcsúszol, nem számoljuk, mert mi is rugalmasak vagyunk, ha napközben el kell szaladnod elintézni valamit.

    A munkavégzés helyszíne Debrecen, Rigó utca 4/b. 

    Munkabéred versenyképes alapbérből fog állni, amit kiegészít majd próbaidő után fix és mozgó bónusz is, így a teljesítményedtől függően még felfelé mozoghat a béred. Ezen felül, ahogy említettem, folyamatosan ajánlunk fizetésemelés lehetőségeket a fejlődésedhez kötötten, így simán lehet, hogy havonta emeljük a béred, mert annyira lenyűgözöl a teljesítményeddel és problémamegoldó képességeddel. Ingyen kávé, víz, üdcsi, nasi, a havi csapatkeretből természetesen mindig rendelkezésre áll.

    FELADATAID, AZAZ HOGY FOG KINÉZNI EGY NAPOD

    • Ügyfélszolgálat tartása, messenger, telefonos és emailes beérkező megkeresések ügyfélszolgálati rendszerünkben, egy professzionális ügyfélszolgálati szoftvert használunk, hogy nyomon tudjuk követni a vevőkkel folytatott beszélgetéseket.
    • Problémás rendelések esetében ügyfelek kiértesítése telefonon/ügyfélszolgálati rendszerünkben
    • Bejövő megkeresések esetén termékinformáció vagy rendelés felvétele telefonon keresztül.

    Tudd, hogy az ügyfélszolgálatos pozíció az egyik legfontosabb cégünkben! Ő az arca a cégünknek, akivel a vevő találkozik, így fontos magabiztos, mosolygós, hátorozott, gyors gondolkozású, nagy teherbírású legyél.

    SZÜKSÉGES TUDÁS/ISMERETEK

    Ha már meglevő webshopos ügyfélszolgálatos tapasztalatod van, az hatalmas előny.

    Nem követelünk meg semmilyen papírt, az a lényeg, hogy mit tudsz megcsinálni. Ugyanakkor előny, ha már van releváns tapasztalatod, tudod hogyan kell ügyfelekkel tartani a kapcsolatot stb.

    Szükséges számítástechnikai ismeret, hiszen mindent digitálisan végzünk, igyekszünk mindent a lehető legegyszerűbbre venni. Előny, ha van számítógépes tapasztalatod, tudsz Excel táblákat kezelni.

    Nincs se életkori, se nemi követelményünk, olyan munkatársat keresünk, aki a csapat része tud lenni.

    Ha jól beszélsz a magyaron kívül más nyelveken is, az mindenképpen előny, de NEM elvárás.

    Ha ezekben a sorokban magadra ismertél, itt az idő, kattints az alábbi linkre és küldd be a jelentkezésed! 

    Jelentkezési űrlap megnyitásához, kattints ide!